Ledighet

efter 8 dagars jobb så fick jag ledigt 4 dagars ledighet. Från lördag-tisdag. Det känns sjukt bra. Lördagen bjöd jag på grillmiddag och vin hemma på min gård. Sedan på söndagen blev det sol och bollspel med Teddie,lisa och hennes lillebror Martin(som förövrigt är den sötaste lillebror jag har träffat). Dock så idag har det varit sjukt dålig väder så har mest spenderat tiden inomhus läsandes John Avjide Lindqvist-hantering av de odöda. SJukt bra bok! Jag älskar allt annat jag har läst av han så blev inte besviken då jag började plöjda genom denna bok.

Har kommer lite bilder från i lördags och söndags.

det var kallt då vi grillade så tjocktröjan fick åka fram



Marita



Teddie


Liza



Moi











Kommentarer
Postat av: Emma

Det förklarar din frånvaro idag också, och GUD vilken underbar tjocktröja! :D

2010-06-22 @ 15:59:43
URL: http://vilketliv.devote.se
Postat av: Lisa

mysig helg, helt klart =)

2010-06-24 @ 09:30:28
Postat av: Anna Panna!

Hej! Hur har du det i Kalmar? När kommer du upp? Du får hälsa Teddie att nu vet jag hur hon ser ut nästa gång jag pratar med henne :)



Kram och glad midsommar!

2010-06-24 @ 19:51:44
URL: http://lillapalindromet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0