Sweet to the sweet

Håller på att baka min kända choklad och hallonpaj. MUMS!

Det som är de bästa med pajen är att den är helt vegansk också! Har lärt mig efter att ha varit kompis med diverse veganer/vegetarianer att det går att tillaga goda saker även fast man inte blandar i saker från djurriket.

 

Varför jag bakar kanske jag borde säga. Det är för att jag ska ha bjudning senare ikväll. Först blir det fika och efter det möjligtvis utgång. Känns kul att få träffa alla efter att ha varit uppe i Norrland under jul. Okej man träffar alla på jobbet men det är ofta så snabbt så skönt att göra något utanför jobbet.

 

Nä nu ska jag gå och kolla om pajen är klar.

 

Peace out!

 


Kommentarer
Postat av: Anna Panna!

Åååh choklad och hallonpaj, lät riktigt smaskigt. Kan du skicka upp lite med posten månne? :)

2010-01-10 @ 14:25:13
URL: http://lillapalindromet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0