Söndag

Ur högtalaren strömmar just nu Markus Krunegård-Ibland gör man rätt, Ibland gör man fel.

Jag få trästocksvibbar och längtar som tusan efter min andra hälft som heter Emma Victoria Berntsen.

Blir Norge nu i februari. Jag ska slösa bort alla mina pengar på att få träffa henne! Lägenheten klarar sig bra utan möbler. Minimalist javisst!

 

Jag satt även och kollade in utbudet inför Umeå Open. Fan bra med artister ska dit. Men seriöst kostar 2000 kr att åka fram och tillbaka. Värt det? Kanske,för då får jag träffa både Carro och massa annat sött folk.

Får fundera på det.

Ska spara ihop till en resa utomlands i vår. Krakow nästa ? Eller vad säger ni?

 

Men sen så ska jag inte bara resa. Kommer få besök av Norge också! Längtar tills dess. Ska bara installera ett hamsterhjul i lägenheten först. Haha väldigt internt!

 

Hittade bästa bilden på mig och Victoria. Vi hoppar på studsmattan.  Att spendera sommaren med denna tös är bara för bra!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Oj, att det måste vara så himla dyrt att resa i Sverige.. Det gör ont! Om inte du kommer upp till Umeå Open så kommer vi ner till Kalmar och Karlskrona i april, om inte efter Parisresan i Maj :-)



Jag saknar dig!

Puss

2010-01-18 @ 11:53:14
URL: http://crabbolina.wordpress.com
Postat av: Emma Victoria Berntsen

haha men gullet då! du e så söt! synd att jag inte kan säga de samma om mig på bilden :P haha hur ser de ut i februari? när kommer du ca? Massa kärlek <3 puss

2010-01-18 @ 23:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0