Sickness

Jag är fortfarande sjuk och kunde inte fara till jobbet i dag. Så har legat inne och kollar klart alla bra serier.

Det mest aktiva jag har gjort är att plocka in min rentvätt i garderoben och sen beställt så jag ska få 75 stycken bilder framkallade. Blir att fara på Ikea och köpa ramar.

 

Dock så har jag varit lite nere då jag bara har legat hemma själv i 3 dagar men fick ett trevligt samtal från Oslo som gjorde mig mycket glad.

Sov gott jag ska nog upp tidigt imorgon och fara ut på stan om jag orkar vill säga. Måste nog försöka ta mig till Ica iaf.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna Panna!

Hej! Nog kan jag designa din blogg, bara du säger hur du vill ha den. Dröjer dock några dagar iaf för jag jobbar som en liten arbetsslav dom närmaste dagarna :) Krya på dig, tänker på dig!

2010-01-03 @ 12:22:34
URL: http://lillapalindromet.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack ska du ha! :)



Hoppas du blir frisk snart, inge kul att vara sjuk. Särskilt inte så länge som du varit.. :(



Kramis

2010-01-03 @ 15:48:01
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0