2010ic

Jag är hemma i Kalmar igen. Kom hit igår med tåg kl 16.00.

Mådde ganska dålig då jag for men fan då jag väl kom innanför dörren så blev allt 1000 gånger värre. Fick massa feber och började snora en massa. Så var tvungen att ställa in mina planer för kvällen och la mig i soffan för att kurera mig. Fick bli att se på Weeds och dricka lakritste.

 

I dag så mår jag lite bättre. Trodde febern var borta så började röra på mig och tvätta. Skulle inte ha gjort det. Då jag kom upp från tvättstugan var jag knäckt och fick lägga mig i soffa och se lite avsnitt Csi. Härliga tider säger jag bara. Sen så är det tyvärr jobb i morgon. Hoppas jag orkar fara dit.

 

Nu kommer det lite roligare saker från min tid uppe i Norr. Har hunnit med att fylla år och haft en trevlig hemma fest hos Jesper på Juldagen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0