Våren är här

Yey nu är jag här på bloggen igen. Jag bloggar så väldig sällan. Är supertråkig fast jag har annat att göra som att vara med mina härliga tjejer, och slita på jobbet.

I dag hade jag planerat att få besök så städare hela lägenheten! Jag som annars brukar ha det lite småstökigt är jätte nöjd. Ska ladda upp lite mer bilder på hur fin min lägenhet är.Men har fortfarande inga tavlor uppsatta. så ser lite naket ut på väggarna. Jag behöver dock en man som hjälper mig med det, jag är så ohändig. Tyvärr! Har investerat i en lampa också. 80 kronor på röda korset. Det är den fina som står i mitt köksfönster.






Kommentarer
Postat av: Lisa

MVG :)

2010-04-16 @ 08:38:18
URL: http://kilos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0