The Breakfast club

Kring 15.00 tiden så började jag känna mig bakis. Så gick på Ica och köpte chokladmjölk och la mig i soffan. Jag såg The Breakfast Club som var riktigt bra! Men den vilan hjälpte tyvärr inte är fortfarande jätte seg. Lisa vill dock att jag ska fara till henne senare ikväll. Får se om jag orkar ta mig dit. Är ju alltid trevligt att umgås med folk.

Jag har suttit och kollat på en massa bilder som jag tog med min webcam! Det är skit kul att ha en cam man känner sig som 14 år igen! Haha

Här kommer lite ego bilder som jag har tagit!




Eriksson minen: Denna min går i arv i min släkt. Denna min används när man är orolig, förstående ,fundersam eller när man är lite förstoppad.



Indiekillen: Har tidigare läst estet-musik på gymnasiet men pluggar numera filmvetenskap.Har som intresse att spela gitarr, dricka rödvin,sitta på små cafér och se konstiga filmer. Har en flickvän som är vintagebloggare och brukar i smyg använda sina filmkunskaper till att spela in deras sexakter.



Tanten: Har som intresse att lyssna på svensktoppen,planetera blommor, katter, baka kakor och läsa året runt. Har personligt rekord att sticka en strumpa på 4,21 minuter. Favorit tvprogram är wipeout då hon har som motto, skadeglädje är den enda sanna glädjen.

Kommentarer
Postat av: Martina

HAHAH very funny :D

2010-04-18 @ 22:31:42
Postat av: Marita

HAHAHAHAAAAH!!!! Underbara bilder.. och fyndig text. Älskar din humor:D

2010-06-01 @ 13:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0