It is always sunny in Kalmar!

Eller nu ska jag väl inte säga för mycket men vi har haft strålande sol hela påsken!
Jag har varit ute och utforskat kalmars natur. Cyklat ner mot Stensö och runt i de skogarna. Hittade bland annat en liten avlägsen udde dit jag ska ta med Teddie imorgon om solen håller i sig. Så kan man sitta där och filosofera och njuta av värmen.

Jag sitter faktist för tillfället ute på som en altan i hörnet av våran innergård.
Det är jätte varmt och vindstilla. Har kokat lite te och nu sitter jag bara och njuter av värmen och lyssnar på en snubbe som heter Jondo! Gå in på spotify och lyssna. Det är faktist riktigt bra.


Jag måste bara säga att i piteå har de en halvmeter snö och vi har inget! Det lönar sig att flytta 140 mil söder ut!



Kommentarer
Postat av: Emma

Kalmar is the shit

2010-04-06 @ 18:01:05
URL: http://vilketliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0