Cleaning

Jag tjatar alltid om att jag ska städa lägenheten och att jag städar lägenheten men den ser seriöst alltid ut som skit! Hade den fin i 2 dagar sen så var det fest hos mig efter det så ser den ut som skit IGEN! Min mamma har försökt lära mig att städa sen jag var liten men det fastnade aldrig riktigt. Jag blir för uttråkad helt enkelt. Sen hittar jag aldrig bra ställen att lägga mina grejer på då jag städar. Så om det är fint i ena rummet så är det stökigt i andra för då gömmer jag grejerna där. Skit dåligt.

I dag hade jag hellre varit ute på Volym, druckigt vin och dansat. Men nej då, då är man iställe hemma och städar och får dansa omkring i smutset istället. Dricka chokladmjölk ska jag fan göra också!

Over and out!

Dagens:
Såhär glad är jag just nu när jag städar lägenheten!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, Hej Emma! Visst är det galet, snart blir hon till och med tre månader och då är vi i Paris ja. Det kommer bli fantastiskt. Jag ska skänka dig en tanke då jag strosar på fina second hand-butiker. Jag ska försöka ta mig ner i sommar efter vi flyttat och donat klart, vi kanske kan ses då? Du vet, jag har ju svärmor i dina trakter. Du ser ut att ha det fint i Kalmar :') Kramar!

2010-04-21 @ 22:20:47
URL: http://annsofiacarolina.blogspot.com
Postat av: Lisa

haha!

2010-04-21 @ 22:43:00
URL: http://kilos.blogg.se/
Postat av: Elina

Du ser ut som någon från trolltider ;)

2010-04-22 @ 16:07:25
Postat av: Anna Lundström

Hej raring! Vilken bild, du verkar ha blivit lite knubbis... äter du dina morötter :D

Kram!

2010-04-23 @ 14:30:02
URL: http://lillapalindromet.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, jag känner igen mig i problemet, dock.. hittar jag alltid massa stället att proppa in kläder och prylar. garderober och låder av alla dess slag!!

Så en varning, öppna inget hos mig. man vet aldrig vad som faller ut! ;)

2010-04-24 @ 13:12:12
URL: http://vilketliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0