Until next time

Wiie hej igen på er alla!

Jag sitter hemma just nu och väntar ivrigt på att klockan ska bli nio så jag kan traska in till stan och ta bussen till flygplatsen. FÖR idag är inte vilken dag som helst FÖR i dag är nämligen dagen D! Dagen då Jesper kommer ner till Kalmar för första gången. YEY! Det känns jätte bra. Ska försöka förföra han så att han stannar kvar här för alltid. Vi har ju i alla fall bättre väder här nere än där uppe. Det är ett bra argument tycker jag! Så nu ska jag snart ta på mig skorna och traska till Ica för att inhandla lite mat. Måste ju ha något ätbart hemma då han är på besök! Önska mig lycka till!

 

But until next time! XOXO


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Håll tyst om kullerstenar, blåst och daxwax bara!

2009-10-24 @ 00:05:10
URL: http://hallonsemla.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0