Sena sommar kvällar.

Eller något. Jag har precis kommit hem från en riktigt tjejkväll hos Lisa! Var mycket mycket trevligt må jag säga. Dock så tyckte inte min mjölkmage att choklad var så trevligt så den är uppsvälld som en lite heliumballong som snart flyger iväg och landar i en öken utan något liten bortsprungen pojke i.. eller något sådant.

 

Kom bara på att svara på en kommentar som jag fick av en mycket trevlig läsare. Nämligen Henrietta. Ska bara berätta för er som följer min blogg men inte riktigt vet vad jag gör här nere. Jag har nämligen flyttat till Kalmar för att Jobba. Jobba gör jag väldigt ofta och väldigt mycket och det tycker jag är kul! Har träffat mycket nytt folk här och har fått en egen lägenhet som jag kommer fixa till imorgon. Sen så gillar jag också att träna och dricka vin och gå på långa månskenspromenader. Oj nä nu lät det som en kontaktannons men ungefär något sådant gör jag på min fritid!

 

Allt för i kväll hörs imorgon då vinet har runnit ut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0