Norrland

Efter jobbet igår så satte jag mig på ett flyg som tog mig till kallare klimat. Efter att ha läst färdigt min bok Eva Luna så landade jag på Kallax klockan halv elva på kvällen. Hade fixat skjuts från flygplatsen av min söta vän Martina. Hon lät mig även sova över hos henne på deras underbart sköna soffa. Efter att ha jobbat 6 dagar i sträck och varit på bland annat after work i onsdags så kände jag mig allmänt sliten. Så tog en sovmorgon idag till kl elva. Jätte skönt!

Nu är dock Martina och jobbar 1 h så jag ska passa på att göra mig i ordning sen ska vi pysa in till stan och ta en fika.

Ses i Piteå senare i kväll!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du är hemmavid! :) Hur länge stannar du?



Kramis

2009-10-02 @ 13:14:25
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0