Dagens

Kom på att jag har världens tråkigaste blogg för att jag har inget kul att skriva om så därför kom jag på att jag ska ha en DAGENS! Och riktigt vilken dagens det kan vara beror på. Det kommer säkert vara mycket dagens låt eftersom jag just nu nöter spotify. (Har ni tips på någon bra musik så säg till) Men dagens idag blir iaf. Dagens film!

The Life Aquatic!

Gillar ni smyg roliga filmer med underbara miljöer med bra soundtrack så är detta ett måste. Diggar att de har gjort franska covers på massa Bowie låtar! Har en liten förkärlek till låtar där de sjunger på ett språk som jag inte kan. Faktist så är en av mina favoritlåtar en finsk låt! De ni! Nån som är bra på finska som kan översätta låtens text till mig? Tuomari Nurmio - Valo yössä twist

 

(nu kommer min webcam till användning också woohoo)

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

tja sötis. en låt du kan lyssna på är Boris is the spider... think of me while you're listening...

2009-10-15 @ 00:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0