Dagens!

Dagens smeknamn är Sam! Jag fick ju det smeknamnet av australienaren Steve som var på besök i Sverige. Eller smeknamn och smeknamn. Han trodde helt enkelt att det var mitt riktigt namn jätte länge. Så han kallar mig alltid Sam, även efter att han fick veta att mitt namn var Emma.

 

Men sen då jag flytta till Kalmar och han flyttade till Kirkenes så har inte det namnet används speciellt mycket förän jag var ute på krogen för ett tag sen. Då var det en kille som hette Sam och jag bara till den killen " Men vet du mitt namn är också Sam" Så nu är mitt nya krog alias Sam. Men nu på senare tid så har jag introducera mitt nya namn på jobbet också! Det är eftersom vi har två Emma vid mitt bord där jag jobbar så det är väldigt förvirrande då de ropar på oss. Så därför föreslog jag att folk ska börja kalla mig Sam. Lisa är en som har hängt på den trenden! Så nu är det bara upp till er andra att haka på och vara lika cool och trendig som Lisa.

 

So just remember. My name is Sam


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Hehe, jag var på väg att lägga ner bloggen, men jag ska kämpa lite till, hehe! Vad gör du i Kalmar förresten? :)

Postat av: Lisa

cool och trendig stämmer mycket bra =)

2009-10-17 @ 02:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0