13:e

Min dag har endast bestått av arbete. Började 11.45 och jobbade till 20.30. Sen satt jag och väntade en halv timme på att Sara skulle sluta. Gillar att promenera hem med henne så därför brukar jag vänta på henne. Även om jag tar mig hem mycket snabbare med min cykel.

 

Kom på att jag glömt att berätta för er om min helg! I lördag så var jag hos Sara och drack vin med henne, Emmy och Lisa. Emmy på i kollektivet med Sara och Lisa jobbar jag ihop med. Vi såg en riktigt bra film som hette Honungsbiets hemliga liv. En mycket bra film tyckte nog vi alla! Vi drack även lite vin så dagen efter var jag lite hängig men for och åt pizza på ett ställe som har SM Guld i att laga goda  pizzor!

 

Sen så på kvällen tog jag bussen till Funkabo och hälsa på hemma hos söta Lisa. Hon hade jätte fin lägenhet och massa rosa saker! På vägen hem så höll vi dock på att missa min buss men Lisa offrade nästan sitt liv för att hinna till hållplatsen. Sen så hade jag turen att få åka gratis med den härliga busschaffören!

 

Thats all for me! Ciao

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mysigt! Nästa gång vill jag vara med! :)

2009-10-13 @ 22:31:19
URL: http://hallonsemla.devote.se
Postat av: Lisa

jättemysig helg :) absolut ska du vara med nästa gång Beccis!

2009-10-14 @ 00:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0