Varför jag ej har bloggat

Jag har varit super upptagen hela förra veckan. Jag har jobbat och slitit och varit på 25 år kalas och en massa! Men nu är jag tillbaka. Är ledig så i dag harjag tid att blogga! Har varit och handlat julklappar. Jag kommer endast köpa julklappar till mina systrar och min mamma! Så ni som planerade att ge mig någon julklapp så behöver ni ej göra det. Jag är en dålig julklappsmänniska..

 

Jag har även varit i farten och fotograferade lite i lördags.

 

Det var 10 grader varmt i lördags.

Ett element kan användas till så mycket!

Köpa limpor för 10 kr styck på världens bästa bageri!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

den där väskan tycker jag mig känna igen :)

2009-11-26 @ 22:07:20
URL: http://kilos.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vilket fint inlägg! Jag blev väldigt sugen på nybakat bröd :)

2009-11-27 @ 16:26:30
URL: http://hallonsemla.devote.se/
Postat av: Elina

Varning syster, värmen från elementet torkar ut skinnväskorna!

2009-12-06 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0