Tisdag

Jag ska snart gå och sova. Är vaken alldeles för länge jag vet.. Men jag börjar inte föränn halv elva imorgon. Har äntligen fått igång mitt internet så jag kan sitta i köket och chilla. Är bra för då kan jag sörpla te och äta mackor samtidigt. Mums. Dock sitter jag med en ansiktsmask så mina grannar tror nog att det är något monster som bor mitt emot dem. Muhaha!

 

I morgon ska jag fan upp kl sju och slå igång en tvätt. Har typ inga rena kläder känns det som. Jag jobbar så sent så hinner inte tvätta då jag kommer hem. Vi skyller på det tycker jag.

 

Har slitit på jobbet till kl nio sen så fick jag skjuts hem av Rebecca och Rickard. Var jätte gulligt av dem!

 

Sova nu!

 

Haha detta är en fager bild på mig och Jesper sista han var på besök hus mig. Vi var gröna då också.

P.s Kolla så mycket längre mannen är än mig. Är sjukt! D.s

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

gud vad snygga ni är tillsammans! :)

2009-11-18 @ 10:44:33
URL: http://kilos.blogg.se/
Postat av: Anna Panna!

Hej hopp pillesnopp! Inte får du göra karln din sådär ledsen :( Flytta genast hem och skaffa fyra ungar samt bli hemmafru och lev ett TRÅKIGT svenssonliv! Eller så stannar du kvar och lever livet, skickar en blomma och säger JAG SAKNAR DIG... :D



Är sjukt sugen att åka bort och jobba jag med, får väl se vad det blir av det moahha har ialla fall kollat nu och det kostar 2100 kronor att flyta tor till Kalmar, överkomligt tycker jag.. får komma och hälsa på någon månad framöver :D



Ha det! Puss

2009-11-18 @ 19:55:14
URL: http://lillapalindromet.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vilken liten plutt du blev! En grön liten utomjording, haha :)

Syns imorgon, puss o kram

2009-11-18 @ 23:28:14
URL: http://hallonsemla.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0