Bright Eyes!

Fan jävla helvete! Hade skrivit ett jätte långt inlägg om min inflyttningsfest och hela min förra helg. Men sen så råkade jag komma åt nån jävla knapp så allt raderades! Har varit på skit humör hela dagen känns det som. Även fast massa kompisar har varit jätte stöttande så ligger det fortfarande och gror något i mig. Vet inte om jag är ledsen eller arg eller hur jag ska kunna förklara det. Är bara en dålig känsla som finns i mig just nu.

 

Men tog i alla fall winamp och började lyssna på Bright Eyes och det gör mig på bättre humör. Sen så städar jag lägenheten samtidigt får mig på bättre tankar. Dock så önskar jag mig en bänk diskmaskin i julklapp! Hatar seriöst att diska.

 

Men ska i berätta om mina söta kompisar som jag har fått. För förra helgen var det inflyttningsfest och då kom de förbi massa sött folk! Orkar inte räkna upp alla men ni vet vilka ni är. Fick bland annat 2 stycken blommor som jag tackar så mycket för. Ska ladda upp bilder på dem. Sen så fick högtalare av Tess och Linus. De ställde även upp att hämta mig på Ikea så jag fick hem alla mina stolar som jag var tvungen att köpa för det planerat att vara MASSA folk hos mig. Dock så blev vi lite mindre än planerat men nu har jag stolar till nästa gång det är fest hos mig!

 

Jag hade gjort massa slask i fredags som vi drack av. Men blev över en massa så då jag for på fest hos Madda i lördags så drack vi också slask i mängder. MUMS säger jag bara.

 

Nu ska jag ladda upp bilder så min mamma kan se hur det ser ut i min lägenhet. Dock har jag inte satt upp några tavlor eller hyllor på väggen då jag inte har köpt alla möbler jag vill ha och inte bestämt hur jag ska inreda. Så därför ser det så kalt ut!

 

 

Hyllan på sista bilden fick jag av min Bovärd! Riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar Conor Oberst! Åh, du har så bra musiksmak! :)

Och din inflyttningsfest var verkligen hur trevlig som helst. Jag är glad att du har flyttat hit!

KRAM

2009-11-13 @ 08:21:20
URL: http://hallonsemla.devote.se
Postat av: Lisa

ditt kök är att döda för ;)

hyllorna, tapeterna, porslinet...ALLT!

puss

2009-11-13 @ 11:11:23
URL: http://kilos.blogg.se/
Postat av: Tina

ME LIKE!!!

2009-11-13 @ 11:19:10
Postat av: Carolina

Åh, så himla fint det har blivit! Jag ska se till att komma ner och hälsa på när jag är mammaledig. Saknar dig. :*

2009-11-13 @ 11:23:55
URL: http://crabbolina.wordpress.com
Postat av: Henrietta

Ååååh! Jag vill ha din lägenhet!

Jag ska också införskaffa minidiskmaskin, känns väldigt värt. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0