Tåget går

Jag har några timmar kvar i Kalmar innan jag beger mig norrut. Jag har sagt att jag ska åka hem tidigare fast jag kallar även Kalmar hem. Så det blir lätt att man blandar ihop vars jag ska så därför säger jag att jag åker norrut eller till Piteå. Dock så är det en jävlig resa,det tar nämligen 17 h med tåg från Kalmar-Älvsbyn.  Men ska underhålla mig med att kolla på Weeds och äta massa godis. Har även 6 stycken böcker att läsa så kommer inte vara sysslolös. Men jag är ganska orolig över att tåget ska bli försenat och jag inte kommer att hinna fira jul på ett lugnt och mysigt ställe. Det varnas ju igen för att det ska komma massa snö under natten!

 

God Jul tills vi hörs nästa gång!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0