26 Augusti.

Den 26:e Augusti börjar jag och min syster våran road trip ner till Kalmar. Kommer att hyra en möblerad lägenhet till den 1:a november sen efter det så kanske jag har fått en egen lägenhet. Har inte speciellt mycket att stå i nu så det jag har hunnit göra de senaste dagarna är att har varit med 2 stycken kompisar från Luleå. Så nu har jag en kortat av  lista på alla som jag måste träffa och säga hejdå till innan jag åker. Dock så hoppas jag att Sanna hinner friskna till från sin influensa innan vi båda reser.

 

Egentligen är jag sämst på att blogga men kommer mest att använda denna sida till att uppdatera alla vad som händer med mig. Om jag kommer förvandlas till en Kalmarian eller ej får ni se om ni fortsätter följa bloggen.

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

YEA....

2009-09-01 @ 10:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0